2009. 03. 05.

Szülinap meg ömlengés

Ráadásul dupla, hiszen a blog - aminek tegnap, azaz március 4-én volt a nagy napja - mellett engem is lehet majd bőszen ünnepelni, hiszen 7-én már 28 leszek. Ami sokk, vagyishogy sok. Mindegy. Foglalkozzunk inkább a blog negyedik szülinapjával, merthogy a nyügvenyelős startot küvetően azt bizony legmerészebb álmaimban sem gondoltam, hogy ennyi ideig műküdni fog az én kis személyes webkikötőm, hogy a látogatókról meg a kommentelőkről ne is beszéljek. Egész egyszerűen elképzelhetetlennek tűnt, hogy saját magamon kívül lesz olyan ember, aki kíváncsi a textúrába öntött gondolataimra. Mára azért valamiféle online közösség is kialakult, amelynek tagjai - és talán erre vagyok a legbüszkébb - markáns, önálló véleménnyel rendelkező, s azt bátran ki is mondó emberek. Ez jó. Az pedig már csak hab, vagy esetleg hal a tortán, hogy február hónapban minden eddigi csúcsot megdöntve 2772 delikvens kattintott a blogra, ami, ha úgy tetszik, szülinapi ajándéknak is beillik.

ps.: Néhány hete egyébként ígértem, hogy lesz nagyszabású játék az évforduló kapcsán, de aztán elrohant az idő meg az élet, úgyhogy nem lesz. Az első kommentelőnek ellenben fel tudok ajánlani egy kávét vagy egy sört (kéretik megjelölni), amit becses társaságomban fogyaszthat el. És akkor mégis van játék. Hurrá.

9 vélemény:

gégé írta...

4 sör, de soproni meg borsodi nem lehet :)

...:::szpd:::... írta...

Akkor megvan a győztes. :D Heinkene, Stella Artois vagy cseh Budvar kedves Gábor? És persze hol és mikor? Majd egyeztetünk.

Unknown írta...

Mindkettőtöknek, de inkább Neked kívánok Boldog Születésnapot ""öreg"" barátom :D:D:D!

Andi és Tibi írta...

Hát akkor lecsúsztunk. :D

Isten éltessen Peti, ha megfelel, holnap rádcsörögnék 13-16 óra között valamikor. Szóval +44-es szám és nyugi, olcsó lesz.

Üdv: Andi&Taibi

Andi és Tibi írta...

Persze közép-európai idő szerint. :)

gégé írta...

nem is írtam, de 5 nap, és még egy szülinap....Boldog szülinapot!!!!

nik írta...

Csatlakoznék a szülinapi ömlengők táborához... és akkor mindkettőtöknek boldogságosat :-))

Sajnálom, hogy a szülinapi italról lemaradtam az expresszóban :-(

Mujzi írta...

szia Pít!!!

Boldog szülinapot kívánok!!!!

Remélem azért iszunk rá majd egy pár jagert :)

D írta...

Drága Barátom Boldog Születésnapot kívánok ezúton is.