2009. 06. 05.

X

Vasárnap szavazz. Kérlek. Nem érdekel, hogy kire. Az a te dolgod, a te véleményed. Én megyek, mert jogom és (szerintem) kötelességem. Meg azt gondolom, hogy így kell.

8 vélemény:

Mujzi írta...

csak azt nem tudom kire....

szpd írta...

Hívj fel és segítek! :D
A viccet félretéve, dönts belátásod szerint.

gégé írta...

azt tudom, hogy kire NEM !!!!

nik írta...

Persze, jogunk és kötelességünk, de milyen szerencse, hogy a demokráciában az is benne van, ha azt mondom "köszi, de most nem".
Mert nem tudok valakiÉRT szavazni, valaki ellen pedig nem akarok, mert nálam nem ez a lényege. Olyan ez talán, mint amikor kellene venni egy cipőt,vannak szarok meg még szarabbak... Nem akarok szar cipőt, mert én tényleg egy olyat szeretnék, ami igazán nagyon tetszik. Ergó, megvárom, amíg találok olyat, és nem elégszem meg egy középszarral...
Hát ez van itten nálam.

szpd írta...

Én találtam. Azért megyek. Egyébként megértelek.

Karesz írta...

Péter nekem segíthetnél! :)

pöcsblog írta...

egy nagy faszt rajzoltam a lapra. én legalább szavaztam és éltem a jogommal!
el kell menni szavazni!

http://pocs.blog.hu/

szpd írta...

ahogy érzed. :D