2007. 02. 05.

Diet grrrrrrr

Bárki bármit mond, nekem tetszett a The Moog koncertje. Fiatalos, lendületes, dallamos, rakenrollos, és persze trendi, bár ez utóbbi engem nem motivál egy új banda megítélésekor. A befutási faktor ugyanakkor jelentősen növekszik, ha valaki jól néz ki, ezt nem tagadhatjuk. Szóval tetszett. Cikk majd szombaton, "Szűknadrágos rakenroll" címmel elvileg.
És akkor a rosszabb dolgokról. Illetve jobb. Nézőpont kérdése. A lényeg, hogy néhány kedves kollégámmal szövetkezve benevezünk a cégcsoport által meghirdetett fogyókúra versenyre. Hogy miért? Hát hogy is mondjam (a következő sor csak rám vonatkozik), szóval el vagyok tunyulva és hízva, de nagyon. Ezért kell. Hogy rámjöjjön a karácsonyra kapott Juventus mez, hogy több gólt lőjek a bajnokságban, meg persze azért is, hogy visszanyerjem régi, de korántsem megunt atlétikus testalkatomat. Hát ezért. Kéretik nem röhögni és szivatni mindenféle ökörséggel, ha találkozunk. Elég szar ez így is. Vacsorára főtt zeller. Pfujj!

Esti gyors
Hát...a zellert kihagytam, de szerintem sokan így cselekedtetek volna. Egyébként a diétának már kezdem érezni a jótékony hatását. Persze 1 nap után badarság lenne leadott kilókról vakítani, ám a tegnap esti teremfocinál már tapasztaltam, hogy könnyebb vagyok. Ezt minden bizonnyal nem az elégetett zsír, hanem a lassan, de biztosan pingponglabda méretűvé zsugorodó gyomrom okozta, ám a tudat is sokat számít. Meg hát, mintha gyorsabb is lettem volna egy picikét, ami persze nem nehéz a korábbi teknőcfílingemhez képest. Mindenesetre szép gólokat lőttem, s ez jó érzés.

0 vélemény: