2007. 02. 27.

Dizájn

Új dizájn. Csak nektek. Hiszen maholnap egy éves szülinapját ünnepli a blog.
Vélemények? Tetszik? Nem tetszik?

13 vélemény:

Névtelen írta...

Nekem ku**ra tetszik Peti! Csak már túlságosan szolid...:-)
Sz.Z.

Ground Zero írta...

Hát nekem a régebbi jobban bejött!
De fel a fejjel...Ez nekem túl szűzies!
Ground Zero

Névtelen írta...

Nekem tetszik, bár a régit(szánom-bánom)nem láttam,de mostantól gyakrabban foglak látogatni.

...:::szpd:::... írta...

Szolid és szűzies? Nézőpont kérdése. Azt is mondhatjuk akár, hogy letisztultabb. Persze még nekem is szokatlan egy kicsit.

Névtelen írta...

Hmmmmm...Szerintem meg zsírkalács akárki akármit mond!Főleg ott oldalt az az Akropolisz cucc veret nagyot!
(6 perc 3 gól...Ennyi gyerekek):D:D:D:D:D

...:::szpd:::... írta...

Kösz T! Gratula a Manchesternek.

Névtelen írta...

P! Péneteken el kéne menni valahova este sörözni mer addigra már ugye átcsapunk a márciusba és aranyforintok milliói hullanak a nyakamba a koldushónap után végre (talán most már végre a csodaszarvasra is lesz keret :D:D)

Ground Zero írta...

Akropolisz?????

Legfeljebb világító torony!

Névtelen írta...

Akkor szerintem meg légies. :)
Bár nekem elsősorban a tartalom számít, amiben eddig nem kellett csalódnom. ;)

...:::szpd:::... írta...

kösz taibi. egyébként tényleg nem akropolisz.

Névtelen írta...

Jó tényleg nem akropolisz első blikkre tűnt csak annak Ezt benéztem nem kicsit nagyon :D:D!Amúgy meg nem világítótorony hanme egy ház akropoliszos teraszkerítéssel!Ez a végleges!!:D:D

Névtelen írta...

Peti, tetszik az új arculat (is), azért van érzéked a dizájn-hoz! Én meg viszem tovább az "örökséget", amit rámhagytál, ha érted - köszi a promóciót, jó hétvégét! üdv.A.

Névtelen írta...

A régi szerintem jobb volt Peet...

üdv tory from iron