2007. 02. 26.

Sick boy 2.0

Bocs, hogy az utóbbi napokban nem voltam túl aktív a frissítést illetően, de a változatosság kedvéért - varietas delectat :D - ismételten elkapott valamiféle vírusos csoda. Így hát az előző hét második felét javarészt ágyban, párnák közt töltöttem, vérre menő csatát vívva a néha fájdalmas köhögéssel és a folyton-folyvást újratermelődő orrváladékkal. A doki szerint vmi vírusos nyavaja volt, nem influenza. Én nem tudom, de az biztos, hogy ritka szarul éreztem magam. A betegség folytán a munka dandárját is rovattársaimra hagytam a lapnál, ezúton is köszi meg riszpekt nekik (Ibolya, Tamás, Gábor és Bence a címzett, merthogy a Niki velem egyidőben dőlt ki a sorból).
Ma reggel aztán gyanútlanul azt hittem, hogy már minden oké (csupán a masszív köhögés meg egy kis nátha maradt hírmondónak), erre kora délután rámjött a hasfájás, ami folyamatos "toilet running"-okkal párosult. Vagyis ennek a napnak is lőttek. De holnap már jól leszek. Jobban kell lennem. Már nehezen bírom a munkamentes időszakot. Merthogy az újságíró olyan fura szerzet. Sír, ha sok a dolga, de kábé fél nap után meg tud őrülni, ha semmi munkája sincs. Persze lehet, hogy az én szoftveremben van a hiba, de akkor is kurvára szeretek írni. És fogok is mielőbb.

0 vélemény: