2009. 02. 20.

Arrabona rulez 2.0

Hamisítatlan szombat esti láz

És akkor ismét Győr, vagyishát a győri éjszaka, hiszen az elmúlt hétvégén újfent alkalmam volt böcsülettel elmerülni benne. Az apropó a mostanság bloggerként is éledező Karesz cimborám (ITT az ominózus webnapló) születésnapja volt, s bizony megadtuk a módját az ünneplésnek. Rita (ő a derék Charles élete párja ugyebár) jóvoltából masszív hidegtálak fogadták kis csapatunkat, s a temérdek étek látványa egy huszárvágással keresztbe nyeste kezdődő diétámat. De nem is volt ezzel baj, sőt!

V-Tech után szabadon - Étkezz velem!

Aztán előkerültek a pohárkák és az italok, ahogy az lenni szokott minden tisztességes szülinapi zsúron. Koccint, röhög, koccint, röhög. Nagyjából ez volt felállás, s ez így is folytatódott a Retro, GinJoe, illetve Soho nevű lélekvesztőkben. Másnap mondjuk két fejem volt és a nagyobbik volt belül, de ahhoz, hogy tudjuk mi a normális, néha bizony ki kell rúgni a hámból.

Ja, és a címben azért kettőpontnulla, mert ITT olvasható az egypontnulla.

6 vélemény:

Mujzi írta...

Hát Én is nagyon élveztem az ominózus éjszakát kedves barátaimmal....
...és már alig várom a következő megmérettetést!

Péter írta...

Jonapot a kedves bloggereknek én még nem adtam fejem ilyen dolgokra:)
Az éjszaka 3ig nemis volt probléma azonban ami utána következett... azt nem kivánom senkinek vagyis mégis de ő remélhetőleg nem olvssa a blogot:)
uh én legközelebb a házavaton szándékozok eluszni:)

...:::szpd:::... írta...

Hát azért előtte lesz még buli Móváron meg úgy tudom a jó Mujzi is vendégül látja majd a csapatot, a házavató meg csak május, úgyhogy nehéz dolgod lesz az elúszást illetően.

Egyébként ki tudja? lehet hogy olvassa, hiszen kint a wiwes profilomon is a link. már ha ugyanarra a személyre gondoltunk, de szerintem igen. :D

Karesz írta...

Sziasztok!

Még 1szer is köszönöm, hogy eljöttetek.
Én is jól éreztem magam.
Kb. kedd magasságában voltam újra önmagam.
Legközelebb egy kicsit óvatosabb leszek.

gégé írta...

hát ez az, amikor alkoholista vadállatok találkoznak, és nem tunnak kulturáltan még vedelni sem, én pl. még soha az életben nem ittam többet a kelleténél :)
egészségetekre !

...:::szpd:::... írta...

Nekem semmi komoly bajom nem volt másnap, ellentétben a már kommentelő ifjakkal. Egyébként az ő nevükben is köszönöm. :D