2009. 03. 17.

Oh yes

Enyém lesz, oh yessss. Ahogy az örökbecsű Mike Myers pöfögte diadalittasan a Wayne világában, én is úgy éreztem magam szombaton Győrben, ahol egy hangszerboltban szülinapi ajándékként egy Marshall gitárerősítővel lettem gazdagabb. Biztosan akad olyan olvasó, aki nem tudja, ezért elmondom: 15 esztendeje gitározom, s már régóta szerettem volna egy igazi Marshallt. Az Egyesült Királyság büszkeségét. Olyasmi ez, mint az autók között a Mercedes vagy mondjuk hifiben a Bang&Olufsen, vagyis az über alles. Nem kell magyarázni. Volt nekem korábban is erősítőm, egy szebb napokat látott Peavey-t hajtottam tindézserkorom vége felé, de azért ez mégis más. Tiszta, karcos hang, az overdrive meg úgy szól, hogy Mr. Johnny Cash is megirigyelhetné. És akkor a fullos torzításról még nem is beszéltem. Röviden: egy gitárnyűvő számára maga a megvalósult álom. Most már csak egy Firebird kellene meg egy Cry Baby wah-pedál egy ProCo Rat torzítóval. Na jó, egy Squier Telecaster is simán jó lesz. De komolyan. 

2 vélemény:

Karesz írta...

Gratulálok a szerzeményedhez. Remélem egyszer látlak/hallak majd játszani is. Jah...hasonló gitárokat készít, az egyik ismerősöm apukája, de lehet, hogy az ismerősöm is csinál, ha szépen megkéred :)

nik írta...

szóval akkor finoman előrevetítetted, mit szeretnél jövő karácsonyra, meg következő, meg azutáni szülinapra :-)