2007. 05. 18.

Solymos Tóni és az e-hulladék

A mai nap sem telt eseménytelenül, hiszen az e-hulladékok feldolgozását és újrahasznosítását tárgyaló országos környezetvédelmi konferencián jártam a veszprémi várban. Ez így leírva persze rohadt unalmasan hangzik, de nem volt az. Sőt!
Tízre kellett menni, oda is értem időben. Regiztem, ahogy az ilyesfajta rendezvényeken szokás, aztán irány a terem hátsó sora. Épphogy sikerült elhelyezkednem a VEAB kényelmes foteljében, amikor egy ismerős névre lettem figyelmes az előadásokat böngészve. Az első prezentációt a papír szerint Solymos Antal, az e-hulladék fronton honi listavezető Electro Coord Kht. hálózatfejlesztési menedzsere prezentálja. Gyorsan elhessegettem a gondolatot, miszerint a név a mi jó öreg Solymos Tóninkat, a házibulik koronázatlan sramlikirályát takarja. És akkor megjelent, Öltönyben ugyan, s kissé konszolidáltabb frizkóval, de minden kétséget kizáróan a muzsika mestere lépett fel a pódiumra. Persze mindenki furcsán nézett, hogy "ugyan már mit keres itt a mi Tónink"? Észlelte ezt a gitárbetyár is, s tördelemesen bevallotta: "Igen, jól látják. Én vagyok az. A Solymos Tóni, de most nem zenélni jöttem." Aztán nyomott egy közepes, kissé összeszedetlen előadást. Azért azt meg kell hagyni, a gitár jobban áll a kezében, mint a projektor távkapcsolója. :D :D :D

4 vélemény:

Névtelen írta...

Na hello! Bocs, hogy ide válaszolok, de köszönöm az építő javaslatokat. Megléptem az általad áhított változtatást. Köszönöm az érdeklődést is, majd a blogban szentelek egy kis helyet az utódkérdésnek is. Amúgy egy kicsit csinosítotam a lapon.

Üdv,
Thom

Névtelen írta...

okés. várom a firss infóbombákat.

Névtelen írta...

ért került törlésre a legújabb postod???
Üdv,
Thommi

Névtelen írta...

Véletlenül... :D