2009. 02. 03.

Négy gól plusz gólpassz

És végre. Újra a pályán. Három hónap kihagyás, kellemesnek semmiképp sem nevezhető térdszurik, meg végeláthatatlannak tűnő edzőtermi szenvedés után ismét focizhattam egy jót. Teremben. Kollégákkal, haverokkal. Persze a 90 napnyi, karácsonnyal is fűszerezett kihagyás megtette hatását. Bizony felszaladt néhány kiló, ezért a mozdulatok még nem voltak olyannyira gyorsak (én magam meg aztán pláne nem), s a pauza miatt néha hosszú, néha rövid labdákat adtam, véletlenül sem pontosakat (na jó, azért volt néhány forintos is). A végeredmény négy gól meg egy gólpassz, s ami még fontosabb: egész estés vigyor az arcomon. Mert foci nélkül, valljuk be töredelmesen, kib...ott nehéz. Még akkor is, ha az én balfék csapatom miatt (forza juve) mostanában nézni nem igazán örömteli.
Más. Mehetnek a fikázó és bunkó kommentek is bátran, nem fogom törölni, s kiakadni sem fogok. Azt persze elvárnám, hogy név szerint nyomja az illető, de ha nem, hát nem.
Ld. az előző bejegyzésnél         

2 vélemény:

gégé írta...

persze az illetőnek,-
feltételezhetően férfi-nem volt annyi vér a pucájában, hogy névvel írja meg igen fennkölt gondolatait, na mindegy, de most már legalább tudom, hogy miért kell a térded agyon-vissza szurkálni: hát mert a focinál a világon nics hülyébb sport, nem volt ember még , akinek nem vágták volna le legalább miatta a fél lábát....:)

...:::szpd:::... írta...

Hát, igen. A focit betegségként is felfoghatjuk. Megfertőzött. És ku...a szeretem nézni és művelni egyaránt. Ez van. Az tény, hogy becsúszhat egy-egy sérülés, de hadd jegyezzem meg, hogy a korizásnál előbb megy szét a térdem (szerintem).