2009. 02. 01.

Riszpekt


Nikinél, JimLemonnál meg Sögénél is olvastam, s csak csatlakozni tudok: hurrá, hurrá, véget ért a január! Már több ízben kifejtettem viszonyomat a téllel, ezért most eltekintek ettől, hiszen unalmas lehet számodra kedves Olvasó. Inkább köszönetet mondanék Neked, illetve Nektek, hogy a lassan négy esztendeje íródó blog fennállása leglátogatottabb hónapjaként könyvelhette el 2009 januárját, hiszen összesen 1966-an (csak nem lett meg az a fránya 2000) látogattatok el hozzám. A sikerben fürdöve gondolkodtam is a miérteken. Aztán rájöttem. Egyrészt lehet azért, mert hideg, jeges, havas, undorító hónap lévén mindenki többet zúzott a kompjúter előtt, hiszen a másfél hetes Balatonon korizós időszakot leszámítva nem nagyon lehetett hova és miért kimozdulni. Másrészt persze, s titkon remélem, hogy inkább ez a befutó, a nyájas olvasóközönség értékelte fáradozásaimat, hogy a korábbi het-kétheti bejegyzések után immár (szinte) naponta böngészheti texturális bonbonjaimat. Bármi is legyen azonban a megfejtés, a riszpekt jár nektek kedves látogatók, a rendszeres olvasóimnak pedig még puszit is küldök. Ami a jövőt illeti, annyit elárulhatok, hogy márciusban lesz a blog negyedik születésnapja, s ezen alkalomból rendhagyó nyereményjátékot tervezek, azaz érdemes lesz figyelni az oldalt. 

4 vélemény:

Unknown írta...

A februárnak örülők táborához én is csatlakozom, az olvasottsághoz meg grat :D:D:D
Keep goin' Peti!!

...:::szpd:::... írta...

Köszi, nincs mese, nyomom tovább ezerrel, mert a mindennapi (veszprémi) élet szinte elhalmoz izgalmas, kibeszélésre, s nem mellesleg ironizálásra alkalmas témákkal.

Gábris írta...

Csatlakozom...:)
A január kipipálva, a bloghoz meg nagy grat, csak így tovább...:)

gégé írta...

ha nem haragszol puszit nem kérek,és én nem a januárt akarom kipipálni, hanem a telet...ha lehetek ilyen télhetelen :)