2009. 06. 17.

Indulnod kell...

Mostanában ez megy nálam. Úgy nagyjából az összes album 1980-tól '90-ig. Váltogatva. Legfőképp a PAFE szervezői okolhatók ezért, mert az ős-Hobo koncert a Cseri-parkerdőben bizony alaposan belerakta a bogarat a fülembe. Ismertem én korábban is - a Hajtók dalát egyfajta vallomásként milliószor elnyomtam már a Melusnak, no, meg szívesen emlékszem a szombathelyi albérletes időszakra, amikor Szácsem testvérrel a Hosszúlábú asszonyra keltünk és a 3:20-as blues-ra reggeliztünk - , de valamiért most megint elkapott. Nagyon.



4 vélemény:

adrian írta...

Jók is ezek, kár h. már ritkán hallani élőben. Volt-ra rem. lejutok pénteken és ütközhetünk egy rézangyalra, előtte napokban meg Vp-ben leszek, akkor is megtehetnénk! Már megint évek óta nem futottunk össze.

...:::szpd:::... írta...

Szívesen áfkorz. Egy régi barát és egy mézes ágyas meggyes csoda csábításának nehéz ellenállni. :D
Én végignyomom a voltot, azaz június 30-án, kedden este már Sopronban leszek. Előtte simán elérhető vagyok Vp-ben, utána meg a Lővér-kempingben várlak szeretettel. Telszámom átnyomom addig mailben.

adrian írta...

Rendben, jöhet.

straubbazsi írta...

Nagy retro a múvi. :P