2009. 06. 12.

Még 19 nap

Illetve 18, merthogy már a nulladik napon elfoglalja méltó helyét a Lővér-kempingben a háromtagú különítmény. Rajtam kívü Dé és Zé csapatja végig, közben meg sokan jönnek IDE. És te jössz? 

5 vélemény:

nik írta...

Én jönnék, de hát az álmom... tudod, az nem várhat :-)
Viszont felkérlek rá, hogy méltóképp képviselj engem is :-))

...:::szpd:::... írta...

Tudom, tudom, s áfkorz megértem, hiszen http://www.designerclothesonline.co.uk/images/i%20love%20new%20york1.jpg

Azért Gáspár kollégával majd gondolunk rád, meg sms-t is írunk, sőt, a pálinkaháznál is a tiszteletedre fogun elfogyasztani egy mézes ágyas meggyes csodát.
:D

Unknown írta...

Az én tiszteletemre pedig kérlek látogassátok meg Laurent Garnier mestert&Junkie XL-t!!EZ A 4 NAP FOG LEGJOBBAN HIÁNYOZNI AZ OTTHONI NYÁRBÓL :(:(:(:(:(:(:(! Mindegy srácok, csapatunk jövőre :D:D

lombard írta...

keresem a főlapról ezt a linket, de az istenért sem tudom megtalálni.
Hogy olvasson az ember hírt neten ha gagyi a honlap?

http://www.naplo-online.hu/fooldal/20090615_lombard_papa_foci.aspx

...:::szpd:::... írta...

A szájt gagyi, ezt nem vitat(hat)om. Nem rajtam múlik, hogy ilyen, azt elhiheted. Azért keresni lehet. A főoldalon lévő keresőmezőbe beírod, hogy Lombard, s másodikként kidobja.