2009. 10. 12.

Tizenöt esztendő


Azért amikor '94 novemberében hosszú, több órás könyörgés után végre ellátogathattam életem első rockkoncertjére, nem gondoltam, hogy 15 év múlva közös képen, kissé megöregedve, de ugyanúgy lázadva együtt nyomjuk majd az akkori ikonnal. Igen, a mai napig kedvencnek számító, akkor épp a Férgek-lemezzel turnézó Tankcsapda volt a zenekar (előzenekar meg a Necropsia, a mai napig emlékszem), Lukács Laci pedig az ominózus frontember. Azóta voltam vagy 30 TCS-bulin, legutóbb épp csütörtökön az Expresszóban. Ez annyiban különbözött a többitől, hogy előtte beszélgettünk is.   

4 vélemény:

adrian írta...

Fasza a kép, meg az interjú is! Arra a '94-es bulira jól emlékszem, együtt nyomtuk az első sorokban h. "elhagyott, mint a kipufogóját a gép..."

szpd írta...

hát igen, nem tegnap volt. a veszprém tévé még koncertfelvételt is készített épp a gyűrd össze a lepedőt című nótára, amiben ha jól emlékszem még szerepeltünk is, mint zúzó tinédzserek. egyébként szinte biztos voltam benne, hogy te kommentelsz először már csak a személyes érintettség miatt is. :D

adrian írta...

Jah, asszem a RockTér című műsor :), tán' ezért ez a szám ugrott be róla. Hőskor, hehe. A mostani találkozásért meg őszintén irigyellek!

nik írta...

most akkor ez már mindig így lesz, hogy havonta egyszer kapunk egy új bejegyzést?!