2009. 02. 10.

Cozma

No, akkor a Cozma-ügyből nekem ennyi egyelőre elég volt. Legalábbis itt a blogon. Harmadik napja erről szól ugyanis az életem, mert ugye vasárnapra én nyertem az ügyeletet a szerkesztőségben, az egész napos témakövetés után így hétfőn is foglalkoztam a gyilkosság bizonyos részleteivel. Nekem nyilatkozott például a történtekről Viktor és Ádám, a Patrióta üzemeltetői, akik a klub honlapjára is föltették a Naplós cikket. Folytatom, folytatjuk persze a történetet a lapnál, mert van még kibogoznivaló bőségesen, de az ügyet itt, ezen a fórumon lezártnak tekintem. Éppen elegendőek számomra a kommentek meg ez a videó, amit a Niki blogján láttam. (A csatolt képen Marian Cozma édesapja látható a Veszprém Aréna előtt. Azt hiszem ez mindennél többet mond. )      

2 vélemény:

Névtelen írta...

Meg tudlak érteni. Én is, holnap negyedik napja, és nyilvánosan utoljára.

Névtelen írta...

Nagyon érdekesnek vélem azt a nem elhanyagolható tényt miszerint egy 30 fős banda megjenelik egy szórakozóhelyen és nincs védelem. Nekem azt ne mondja senki, hogy MA 2008-BAN EGY MEGYESZÉKHELYEN nincsenek felosztva a szórakozóhelyek veédelem szempontjából, amikor ez a jelenség kisvárosokban is működik, és LEGALÁBB 20 ÉVE ERRŐL SZÓL AZ ÉLJSZAKAI ÉLET. Legálisan vagy illegálisan az most mindegy. Kölcsönös az egymásrautaltság, nekem kell anyugalom, ezért fizetem a védelmet, a védelemnek meg szintén kell a nyugalom amit ő biztosít, mert ha nincs, nem lesz forgalom, és nem lesz a forgalom x százaléka, abból státusz bálna sötétített merdzsóm vagy béemwém. Elég tragikusnak tartom, hogy ez az eset így megtörténhetett, mert nyílvánosan lett bemutatva, Veszprémben fel lehet osztani a placcot, a helyi védelem lófaszt sem ér, érdemes lehet bepróbálkozni a jövőben ha elcsitulnak a viharok. A környéken akkor volt utoljára nagy zimmezum akkor a 90es években újraosztották aplaccot és a Balatont. Remélem újabb eseményekre nem fog sor kerülni és a pár éjszakai életben vezető a puhapöcsüségét keménnyé varázsolja és rendet tesz. Mert ez mindenki érdeke!